
“Wie is Studio gewoonzo?”
Hej, ik ben Kim. De laatste 10 jaar heb ik vooral veel kennis opgedaan in de cultuur- en erfgoedsector. Dit hoofdzakelijk over het behoud en beheer van historisch waardevol (on)roerend, immaterieel, archeologisch en industrieel erfgoed.
In deze sector heb ik voornamelijk als management assistent tal van projecten succesvol uitgewerkt. In het bijzonder op financieel, administratief en communicatief vlak.
Op dit moment werk ik halftijds als administratief bediende – financiën in een organisatie voor integrale jeugdhulp binnen de sector bijzondere jeugdzorg. Kinderen en jongeren uit verontrustende leefsituaties verblijven tijdelijk in één van onze vier leefgroepen. Tijdens het verblijf zetten we in op een optimale samenwerking met ouders en andere betrokkenen uit de leefomgeving.
“Anders dan anderen”
Mijn intrinsieke passie voor kunst, poëzie, het visueel vormgeven van ideeën, design en ambacht alsook voor mens-gerelateerde & maatschappelijke thema’s waaronder duurzaamheid, diversiteit, ontwikkeling, samenwerking, ontmoeting en welzijn resulteerden in het volgen van verschillende opleidingen.
Dit gaande van de opleiding interieurvormgeving, industrieel design, fotografie, lederbewerking, grafische vormgeving tot copywriter, communicatieverantwoordelijke en projectmanagement. Zelfs de opleiding lifecoach basis en gevorderden wist me enorm te boeien.
Dit resulteerde eind 2019 in het opzetten van mijn Studio ‘gewoonzo’.
Mijn visie en missie zijn om op een aangename en empatische manier vorm te geven aan bedrijven en/of personen. Dit met een persoonlijke en op maat gemaakte visuele identiteit. Met woord en beeld wil ik het beste in iedereen naar boven halen. Zo krijgt iedereen een voor hem/haar kenmerkende stijl en uniek verhaal waarmee hij/zij het juiste publiek kan aantrekken.
“Wat doet Studio gewoonzo?”
Met bovenstaande multidisciplinaire vakgebieden…
1. bedenk en ontwerp ik creatieve, grafische en visuele concepten.
2. schrijf, formuleer en schrap ik woorden en zinnen tot een duidelijke en heldere boodschap om hiermee het beoogde doelpubliek te overtuigen om tot actie over te gaan – of net niet.
3. verkoop ik wenskaarten om meer gevoel de wereld rond te sturen.