Stuck

Achtergrond is marmer patroon met een engels gedicht op, geschreven door mezelf

Footprints

Foto van een gebergte met een engels gedicht op geschreven door mezelf

Sweet sugar

Sweet sugar – ©studio_gewoonzo

Gratitude

Gratitude – ©studio_gewoonzo

In the mind

In the mind – ©studio_gewoonzo

It’s time

Real

Real – ©studio_gewoonzo

Failing

Failing – ©studio_gewoonzo

Someday

Someday – ©studio_gewoonzo

Carry on

Carry on – ©studio_gewoonzo

One day

One day – ©studio_gewoonzo

Huisstijl met kernwoorden

Huisstijl studio_gewoonzo

Kernwoorden behoren bij een goede huisstijl en maken jouw bedrijf herkenbaar. De aandacht van een doorsnee online lezer heeft een gemiddelde van 8 sec. In deze 8 seconden is het van cruciaal belang om zijn/haar aandacht te krijgen en te behouden. Lange teksten en verhalen moeten al van een behoorlijke kwaliteit zijn en een bijzondere interesse van de lezer bezitten zodat ze deze tot het einde zullen doornemen.

Beelden trekken in deze tijd meer de aandacht. Maar laten we vooral niet vergeten dat kernwoorden ook een zeer sterk verhaal kunnen vertellen. Ook een combinatie kan zeer aantrekkelijk zijn.

Ga meteen aan de slag door het zoeken van sterke beelden en woorden die bij jouw bedrijf en identiteit passen. Giet ze in een mooie lay-out. Zorg ervoor dat er een duidelijke link is naar je huisstijl / merkstijl / brandstyle.

  • Origineel
  • Print
  • Online
  • Innovatie
  • Empathie
  • Doel
  • Communicatie
  • Duidelijkheid
  • Ontwerpen
  • Waarden
  • Aandacht